این معامله امن شد...

پرسش های متداول

پرسش های متداول

«امین پرداخت» هویت کاربران را از طریق کدملی و تاریخ تولد، شماره موبایل وکارت/حساب تایید می‌کند. لازم به ذکر است که شماره موبایل و شماره کارت/حساب باید با کدملی فرد مطابقت داشته باشد.

احراز هویت کاربران «امین پرداخت» در کمتر از یک دقیقه اتفاق می‌افتد.

افراد برای استفاده از «امین پرداخت» باید به سن قانونی یعنی 18 سال رسیده باشند.

پول پرداخت‌شده توسط خریدار، به امانت نزد «امین پرداخت» می‌ماند تا در صورت تایید معامله و اطمینان از درستی آن، به حساب دریافت‌کننده واریز شود.

سقف و کف تراکنش در «امین پرداخت» مطابق با سقف تراکنش روزانه‌ی بانک مرکزی، یعنی 50 میلیون تومان است.

با این حال، در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل پیش‌آمده را مورد بررسی قرار داده و در اسرع وقت آن را برطرف نمایند.

«امین پرداخت» در مارکت‌های ارائه‌ی اپلیکیشن موجود و قابل دانلود است. نسخه‌ی اندروید آن را می‌توانید از مارکت google play دانلود نموده و برای سیستم‌عامل‌های ios نیز می‌توانید از نسخه‌ی تحت وب (pwa) استفاده کنید.

«امین پرداخت» برای هر پرداخت، لینک جداگانه‌ای در نظر می‌گیرد و انتقال وجه از طریق لینک‌های پرداخت صورت می‌گیرد.

ساختن لینک پرداخت در نرم‌افزار، با ورود به صفحه‌ی اصلی و فشردن دکمه‌ی درخواست پول(وارد کردن موارد خواسته شده: مبلغ، بابت، کارت/حساب مقصد)، و سپس تایید و ارسال درخواست، امکان‌پذیر است. قابل ذکر است که برای هر پرداخت، لینک مستقلی ساخته می‌شود.

انتقال وجه بعد از دریافت مرسوله و خدمات, پس از فشردن دکمه‌ی پرداخت دستور ساتنا و پایا کردن وجه در لحظه به بانک صادر می‌شود و بانک در بازه‌های زمانی مشخص انتقال وجه را انجام می‌دهد.

«امین پرداخت», مانند تمامی پرداخت‌یارها و درگاه‌های پرداختی، مجوز پرداخت‌یاری از بانک مرکزی دارد. «امین پرداخت» عملاً در معامله‌ی طرفین ذی‌نفع نبوده و تنها «کارگزار معامله بهاء» است و پیش از رضایت هر دو طرف معامله، پول را به کسی تحویل نمی‌دهد.

لغو درخواست تنها از سمت دریافت‌کننده(فروشنده) امکان‌پذیر است و برای بازگشت پول به حساب پرداخت‌کننده، معامله باید از سمت فروشنده لغو شود.

طرفین (خریدار و فروشنده کالا یا خدمت)‌ برای یک بازه زمانی توافق می‌کنند که در حال حاضرحداکثر زمان تا ارسال ۷ روز کاری است.

حداکثر زمان شکایت بعد از تحویل، ۳ روزکاری و غیرکاری است.

درصورتیکه در فرآیند حل‌اختلاف رای به نفع خریدار داده شود، بلافاصله فرآیند توسیه مطابق با چرخه تسویه بانکی انجام می‌شود و مبلغ به حساب خریدار عودت داده می‌شود.

خریدار می ةواند پس از اینکه کالا به‌دستش رسید در بازه زمانی مجاز برای شکایت از طریق پلتفرم امین‌پرداخت شکایت خود را ثبت کند. همچنین خریدار می‌تواند از طریق تماس با تیم پشتیبانی مشتریان، شایت خود را ثبت کند.

کارمزد امین‌پرداخت برای معاملاتی که موفق هستند فقط محاسبه می‌شود که ۱ درصد تا سقف ۱۰۰هزار تومان است. همچنین اگر به هر دلیلی معامله با موفقیت انجام نشود، هیچ هزینه‌ای بابت این خدمات از سوی امین‌پرداخت دریافت‌ نمی‌شود.

در حال حاضر حداکثر ارزش یک معامله مطابق با سقف بانکی کشور است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای امین پرداخت محفوظ است. | 1399 ©