اسکرو سرویس‌ها چه مزایایی نسبت به ساختارهای بانکی سنتی دارند؟

اسکرو سرویس‌ها چه مزایایی نسبت به ساختارهای بانکی سنتی دارند؟

برای شرح مزایای استفاده از اسکرو سرویس‌ها نسبت به روش‌های پرداختی سنتی، باید به مبحث تجارت آنلاین و مشاغل آنلاین رجوع کنیم.

در مقالات قبلی توضیح دادیم که در دنیای امروز، بسیاری از مشاغل یا خریدوفروش‌ها به صورت آنلاین صورت می‌گیرند و ممکن است بُعد مسافت باعث شود خریدار و فروشنده یا کارفرما و کارمند، هرگز دیدار حضوری با هم نداشته باشند.

در شیوه‌های سنتی، در چنین شرایطی اصل اعتماد را مورد نظر قرار می‌دادند و اگر یکی از طرفین به هر دلیلی متضرر می‌شد، اقدام خاصی نمی‌توانست‌ انجام دهد و ضرر وارده، اغلب جبران‌ناپذیر بود.

برای مثال ممکن بود خریدار جنس را دریافت کند و بدون پرداخت مبلغ، ناپدید شود. یا بالعکس، خریدار مبلغ را پرداخت کند اما فروشنده کالا یا خدمات را تحویل ندهد.

ظهور اسکرو سرویس‌ها این مشکل را تا حد زیادی حل کرده‌ است. البته اسکرو سرویس، به معنای بیمه‌نامه برای خدمات ارائه‌شده نیست، اما می‌تواند تا حد بسیار زیادی نگرانی طرفین را کاهش دهد و امنیت معامله را بالا ببرد.

از آن‌جایی که در اسکرو سرویس‌ها، پول نزد شخص ثالث به امانت می‌ماند و فقط به صورت مشروط و در صورت ارائه‌ی خدمات، به طرف دیگر معامله پرداخت می‌شود، بنابراین هر دو طرف می‌توانند با اطمینان بیشتری فعالیت‌های آنلاین خود را تکمیل نموده و بدون نگرانی، خرید یا پرداخت خود را به انجام برسانند. در واقع می‌شود گفت اسکرو سرویس‌‌ها، امکان کلاهبرداری‌‌های آنلاین را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهند و اگر استفاده از آن‌ها رواج پیدا کند، می‌توان حتی به جرات گفت که ممکن است احتمال کلاهبرداری‌های آنلاین در آینده‌ای نه چندان دور به صفر برسد.

امین پرداخت به عنوان یکی از اولین و مطمئن‌ترین اسکرو سرویس‌های ایرانی، افتخار این را دارد که امین معاملات آنلاین شما بوده و از شما در برابر کلاهبرداری‌‌های احتمالی محافظت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *